Aktualności » Jak często wymaga serwisowania reklama świetlna?
Strona główna » Aktualności » Jak często wymaga serwisowania reklama świetlna?

Jak często wymaga serwisowania reklama świetlna?

O tym, jak ważna jest reklama w dzisiejszych czasach, nie trzeba nikogo przekonywać. Mnogość różnego rodzaju firm i olbrzymia konkurencja z tym związana wymuszają na przedsiębiorcach inwestowanie w nośniki reklamowe pozwalające dotrzeć do jak największej grupy klientów. Wśród różnych form przekazu reklamy świetlne to jeden ze skuteczniejszych sposobów zwrócenia uwagi otoczenia na firmę, dlatego spotykamy je zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz budynków oraz w przestrzeni miejskiej i przy drogach.

Zepsuta reklama działa odwrotnie

Inwestycja w kasetony czy litery przestrzenne zaopatrzone w podświetlenie LED to niewątpliwie bardzo dobry pomysł, trzeba jednak pamiętać, że sama instalacja reklamy to nie wszystko! Podobnie jak o lokal firmowy, o nią również trzeba dbać. Zepsuta, brudna, przepalona reklama z niewidocznym napisem jest fatalną wizytówką działalności i zamiast przysparzać klientów, zaczyna ich odstraszać. Dodatkowo w pewnym momencie może stać się potencjalnym zagrożeniem dla otoczenia, dlatego bezwzględnym obowiązkiem każdego właściciela nośnika reklamowego jest jego systematyczna konserwacja i okresowe przeglądy. Reklamy świetlne, podobnie jak zwykłe billboardy, również muszą być serwisowane, a podczas prac konserwacyjnych trzeba sprawdzić nie tylko samą konstrukcję, ale też źródła światła.

Doraźne i okresowe przeglądy

Reklamy świetlne mają to do siebie, że ewentualne uszkodzenie widać od razu. Jest to sygnał dla właściciela, że trzeba wezwać fachowców, którzy wymienią uszkodzone rurki neonowe czy podświetlenie LED, aby przywrócić główną funkcję, czyli przekaz za pomocą kolorowego światła. Aby nie dopuścić do poważnych usterek, należy okresowo przeglądać zainstalowane litery lub kasetony. W przypadku neonów przynajmniej raz w roku, a reklam świetlnych minimalnie co 5 lat. Wiele firm zajmujących się produkcją i montażem tego typu nośników reklamowych oferuje okresowy serwis w ramach abonamentu, gwarantując sporządzenie protokołu przeglądu oraz naprawę lub wymianę zużytych elementów. Systematyczne korzystanie z takich usług pozwoli uniknąć większych i bardziej kosztownych awarii, które mogą wystąpić po kilku latach od instalacji reklamy.

facebook