Szyld reklamowy to bez wątpienia niezwykle ważny element promocji marki. Ustawiony przed siedzibą firmy, sklepem czy punktem podkreśli jej prestiż, a także ułatwi dotarcie potencjalnym klientom czy kontrahentom. Z jakich tworzyw powinien zostać wykonany, by najlepiej spełnił swoją funkcję?
Nawet najbardziej atrakcyjny graficznie totem reklamowy nie wpłynie korzystnie na wizerunek marki, jeśli jego konstrukcja będzie niestabilna, a poszczególne elementy zaczną odpadać. Szkielet powinien być mocny, metalowy, a jego części solidnie ze sobą zespawane oraz zabezpieczone przed korozją. Dzięki temu będzie wytrzymałą i odporną na działanie czynników zewnętrznych podstawą do umieszczenia na nim tak zwanego lica, czyli tablicy reklamowej lub identyfikacyjnej.
Lica wykonuje się z równie wytrzymałych materiałów, do których zalicza się dibond, aluminium, kompozyt czy też plexi. Dibond wykazuje zdolność do odbijania promieni UV, dlatego prezentowana na szyldzie treść nie wyblaknie pod ich wpływem i będzie ładnie prezentować się przez wiele lat. Tworzywo to nie wymaga także częstego czyszczenia, które mogłoby stanowić poważny problem w przypadku wysokiej konstrukcji. Pylon reklamowy można zrobić także z lekkiego, a dzięki temu także niezwykle plastycznego aluminium lub materiałów kompozytowych, powstałych z inteligentnego połączenia dwóch lub więcej składowych. Te ostatnie okazują się niezwykle wytrzymałe dzięki swojej gęstości, sztywności oraz odporności na pęknięcia.
Niezwykle popularnym materiałem, który doskonale się prezentuje, jest pleksa, czyli nowoczesne tworzywo sztuczne. W jej skład wchodzą głównie polimery, a za najważniejszy atut tego rozwiązania uznaje się łatwość w obróbce, możliwość uzyskania doskonałej jakości wizualnej prezentowanej treści i wysoka odporność nawet na trudne oraz często zmieniające się warunki atmosferyczne.
Wybór najlepszego materiału warto skonsultować ze specjalistami, którzy doradzą, jakie tworzywo sprawdzi się w konkretnym przypadku. Zachęcamy do skorzystania z usług Studio Printer i wyróżnienia swojej marki w przestrzeni publicznej.