Aktualności » Oklejanie reklamowe, czyli reklama na samochodzie
Strona główna » Aktualności » Oklejanie reklamowe, czyli reklama na samochodzie

Oklejanie reklamowe, czyli reklama na samochodzie

Pojazdy służbowe pokonują każdego dnia wiele kilometrów. Można więc spojrzeć na nie jak na kolejną przestrzeń reklamową. Oklejanie auta informacjami na temat firmy jest już powszechnym zjawiskiem. Dzięki temu samochody zyskują dodatkową ochronę (folia zabezpiecza przed zniszczeniem karoserii), a także pozwalają dotrzeć z wiedzą o przedsiębiorstwie do potencjalnych klientów.

Kto zyska najwięcej na takiej formie promocji?

Przedsiębiorstwa posiadające samochody służbowe mogą być zainteresowane oklejeniem aut. Pojazd w charakterystyczne dla marki barwy, z logo i krótką informacją o możliwości kontaktu jest dobrym sposobem na promocję. Dotyczy to dosłownie każdej branży, zarówno handlowej, usługowej, jak i specjalizującej się w produkcji. Reklama na auta zwiększa świadomość istnienia marki, podnosi prestiż organizacji oraz poszerza bazę klientów. Są to aspekty prowadzenia działalności, na których zależy każdemu właścicielowi.

Ile kosztuje oklejanie samochodów?

Nie da się z góry określić ceny takiego zlecenia. Zależy ona od wielu czynników, do których należą: – wielkość zamówienia; – rodzaj i jakość użytych materiałów; – model samochodu i powierzchnia, która ma zostać oklejona; – czas realizacji. Z tego względu koszt ustalany jest zawsze indywidualnie. Z pewnością reklama na samochodzie stanowi więc opłacalną formę promocji. Jednorazowy wydatek będzie zwracać się w nieskończoność. Komunikat na pojeździe będzie obecny aż do momentu, w którym właściciel sam zdecyduje się ją zdjąć lub zmienić.

Jakie samochody mogą zostać oklejone?

Dosłownie każde! Profesjonalne studio reklamy nałoży folię na osobówki, pojazdy dostawcze, busy i autobusy, cysterny lub tiry. Ponadto istnieje możliwość oklejenia tramwajów i pociągów.

Czy reklama na auta to tylko oklejanie?

Specjalna folia do nakładania na pojazdy jest najlepszą formą promocji na samochodach. W porównaniu np. z lakierem jest wytrzymalsza, wygląda lepiej i dodatkowo chroni auto. Warto więc zdecydować się na taki właśnie sposób reklamy.
facebook