Aktualności » Reklama na szybe sklepu – co musisz wiedzieć?
Strona główna » Aktualności » Reklama na szybe sklepu – co musisz wiedzieć?

Reklama na szybe sklepu – co musisz wiedzieć?

Reklama na witrynie sklepowej jest znana i stosowana od dawna. To bardzo uniwersalna forma promocji, która nadaje się dla każdego lokalu handlowego lub usługowego. Obecnie gwarantuje bardzo dużo możliwości, ponieważ nowoczesne folie stosowane do oklejania witryn charakteryzują się wieloma zróżnicowanymi właściwościami i występują praktycznie w każdym kolorze.

Czy oklejanie witryn sklepowych się opłaca?

Jak w przypadku każdej reklamy, tak samo zlecenie profesjonalnego oklejenia szyby w sklepie pociąga za sobą pewien koszt. Jest on jednak znacznie niższy niż stałe reklamowanie lokalu w mediach czy na bilbordach. Ponadto stanowi wydatek jednorazowy i zwykle przez kilka lat nie ma potrzeby wymiany folii. Reklama na szybie jest zatem opłacalna i konkurencyjna cenowo. Ponadto niesie za sobą szereg innych korzyści, o których warto pamiętać. Dzięki atrakcyjnej witrynie łatwo zwrócić uwagę potencjalnych klientów będących w pobliżu sklepu i zachęcić ich do wejścia. Dobrze wyeksponowany projekt zapada w pamięć i zwiększa rozpoznawalność marki, zwłaszcza jeśli mamy do czynienia z siecią sklepów promujących się w ten sam sposób. Dodatkowo, taką reklamę łatwo usunąć i zastąpić inną, można więc dostosować ją np. do aktualnych sezonowych wyprzedaży.

Jak okleić szybę sklepu?

Ze względu na różnorodność dostępnych folii, oklejanie witryn wykonuje się na różne sposoby. Można np. ograniczyć się do samego napisu i logo, które wycina się ze specjalnych folii ploterowych, albo okleić całą szybę folią z atrakcyjnym nadrukiem pełnokolorowym. Ciekawym rozwiązaniem jest też folia OWN, gdyż dzięki perforowanej powierzchni osoby przebywające w sklepie widzą to, co jest na zewnątrz, a do lokalu dociera światło. Odwrotny skutek da z kolei folia szroniona, która w estetyczny sposób zasłania szyby. Wybór konkretnych materiałów zależy przede wszystkim od projektu reklamy, specyfiki branży i lokalizacji danego lokalu handlowego. Inną technikę zastosujemy, oklejając salon fryzjerski w galerii, a odmienną w przypadku sklepu z częściami samochodowymi na osiedlu.

Na co warto zwrócić uwagę?

Reklama na szybie sklepu może być doskonałą formą promocji i przełożyć się na realne zyski. Aby tak się stało, musi być bardzo starannie wykonana i charakteryzować się ciekawym, zwracającym uwagę projektem. Warto przy tym pamiętać o podstawowych zasadach estetyki i umiarze, który z reguły przynosi zadowalające efekty.

facebook