Galerie handlowe to miejsca, których spędzamy coraz więcej czasu, dokonując zakupów, jedząc posiłki, czy korzystając z bogatej oferty kulturalnej i sportowo-rozrywkowej. Nic więc dziwnego, że coraz więcej firm traktuje tego rodzaju obiekty jako atrakcyjną przestrzeń do promowania swoich produktów oraz usług. Reklama w galeriach handlowych na stałe wpisała się w krajobraz wielkoformatowych sklepów, oferując szerokie możliwości budowania popularności i rozpoznawalności marek. Na które nośniki reklamowe warto zwracać szczególną uwagę i jaką reklamę wybrać do galerii handlowej?
Wolnostojące totemy reklamowe, podobnie jak te wbudowane w konstrukcję budynku to bardzo popularna reklama w centrach handlowych. Jej niewątpliwa zaleta to atrakcyjna lokalizacja – totemy zwykle instalowane są na głównych korytarzach oraz alejach, dzięki czemu wyświetlane na nich treści mogą trafiać do tysięcy odbiorców każdego dnia.
Przy schodach, w przejściach, a także w miejscach, gdzie Klienci odpoczywają lub jedzą posiłki, bardzo często sytuowane są monitory, które doskonale sprawdzają się przy wyświetlaniu treści reklamowych bądź ważnych komunikatów. Wyświetlana na takim ekranie reklama w galeriach handlowych przyciąga wzrok, a w razie zmian w kampanii, umożliwia łatwą modyfikację treści.
Jedną z najpopularniejszych odpowiedzi na pytanie o to, jaką reklamę wybrać do galerii handlowej, stanowią wielkoformatowe ekrany LED, które mogą być montowane zarówno wewnątrz budynków, jak i na zewnątrz. Promocją z wykorzystaniem tego rodzaju nośników powinni zainteresować się wszyscy ci reklamodawcy, którzy planują realizację kampanii z dużym rozmachem – ekran LED to zdecydowanie największy z dostępnych mediów, a wyświetlana na nim reklama w centrach handlowych z pewnością zostanie dostrzeżona przez konsumentów.
Wybór idealnego narzędzia, które powoli na umieszczenie skutecznej i przyciągającej wzrok reklamy w galerii handlowej jest kwestią indywidualną. Wybierając nośniki do kampanii, należy uwzględniać ich lokalizację, liczbę osób, które każdego dnia odwiedzają określone miejsca na terenie centrum oraz budżet na reklamę. Nie ulega natomiast wątpliwościom, że w tego rodzaju kampanie warto inwestować, ponieważ centra handlowe i ich okolice to dziś miejsca o potężnym potencjale reklamowym.