Reklamy na budynkach – co wybrać?
Prowadzenie sklepu lub lokalu usługowego wymaga wykorzystania reklamy, która w czytelny sposób będzie informowała o specyfice biznesu i ułatwi pozyskiwanie kolejnych klientów. Szyld, baner,
reklama świetlna – to najpopularniejsze formy przekazywania podstawowych treści na temat firmy, które można z powodzeniem zamocować na elewacji lub dachu. Czym się różnią i jakie są ich zalety?
Szyld reklamowy
Jednym z podstawowych nośników reklamowych, które nadają się do zamontowania na budynkach jest tradycyjny szyld. Powinien zawierać nazwę firmy i informować o rodzaju usług świadczonych w lokalu – czy to w kwiaciarni, czy w gabinecie lekarskim. Warto zamieścić na nim przyjęte w przedsiębiorstwie elementy identyfikacji wizualnej, w tym przede wszystkim logo, a także zadbać o kolorystykę przyjemną dla oka. Wprawdzie jaskrawe odcienie czerwieni czy żółci zwracają uwagę, ale nie prezentują się profesjonalnie. Lepiej wybrać bardziej stonowane barwy, pasujące do otoczenia i specyfiki danej branży.
Reklama świetlna
Zwykły szyld ma jednak znacznie ograniczoną widoczność – szczególnie po zmroku, podczas niekorzystnych warunków pogodowych oraz w natłoku innych reklam zamontowanych dookoła. Przedsiębiorcom, którym zależy na rozpoznawalności, polecamy reklamy podświetlane. Mogą mieć formę kasetonów lub
liter przestrzennych wykonanych z materiałów o wysokiej odporności na uszkodzenia. Reklamy świetlne opierają się na technologii LED, która umożliwia skuteczne wyeksponowanie wybranych treści przy stosunkowo niskim zużyciu energii elektrycznej.
Baner
W sytuacji gdy klientowi zależy na zastosowaniu tańszego rozwiązania lub na tym, by materiały reklamowe były umieszczone na danym budynku jedynie tymczasowo, polecamy wykorzystanie banerów. Ich wykonanie polega na zadrukowaniu wytrzymałego i elastycznego tworzywa treścią o charakterze promocyjnym lub informacyjnym. Dla większej trwałości wzmacniamy brzegi i montujemy stalowe okucia. Zaletą tej formy promocji firmy jest możliwość uzyskania widocznej z daleka reklamy o szerokości aż do 320 cm.