Aktualności » Rodzaje tablic reklamowych - którą powinieneś wybrać?
Strona główna » Aktualności » Rodzaje tablic reklamowych - którą powinieneś wybrać?

Rodzaje tablic reklamowych - którą powinieneś wybrać?

Wybór odpowiedniej formy promocji zależy od zaplanowanej strategii marketingowej. Każda tablica reklamowa ma swoje zalety, które sprawdzają się w różnych sytuacjach. Warto zaznajomić się z konkretnymi konstrukcjami przed podjęciem ostatecznej decyzji.

Reklama naścienna

Tablice reklamowe wieszane na ścianie świetnie sprawdzają się w środowisku miejskim. Można je zamontować niemal na każdej pionowej powierzchni, takiej jak: mur, ogrodzenie czy ściana budynku. Komunikat wywieszony chociażby w centrum miasta bez wątpienia dotrze do szerokiego grona odbiorców. Reklama w formie tablicy na ścianę to bardzo wytrzymała struktura. Jest odporna na działanie silnego wiatru i pozostałe czynniki atmosferyczne. Raz zamontowana może przetrwać lata w jednym miejscu. Tablica reklamowa naścienna wygląda efektownie i w 100% spełnia swoje funkcje: informuje przebywające w okolicy osoby o produktach i usługach oferowanych przez firmę.

Tablice wolnostojące

Do wolnostojącej reklamy zalicza się m.in. billboardy. To ciężkie tablice reklamowe wykonane z wysokogatunkowego materiału, przymocowane do ziemi dzięki fundamentom. W ten sposób nie grozi im przewrócenie się. Billboardy mogą być jednostronne lub dwustronne. Tego typu tablica reklamowa jest spotykana najczęściej przy ruchliwych drogach, zarówno miejskich, jak i międzymiastowych (np. autostradach), gdzie brakuje odpowiedniej przestrzeni reklamowej. Z tego powodu muszą być duże – uczestnicy ruchu powinni je zauważyć ze znacznej odległości, aby mieć czas na zaznajomienie się z treścią tablicy. Podobne do billboardów są tablice przestawne. Jedyną różnicą jest całkowity brak fundamentów. Stabilność uzyskują przy pomocy dolnej platformy oraz słupów nośnych. Tego rodzaju tablice reklamowe można przenosić w dowolne miejsce bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Pozostałe konstrukcje reklamowe

Istnieje jeszcze kilka innych sposobów na przeprowadzenie akcji marketingowych. Zaliczają się do nich chociażby szyldy reklamowe nad sklepami, kasetony czy litery przestrzenne. Tablica reklamowa z nazwą firmy ułatwi klientom dotarcie do właściwej oferty. Pomoże też w budowaniu rozpoznawalności marki.
facebook